Presseinvitation: Nyt sundhedshus åbner dørene for første gang

På lørdag kan alle interesserede opleve Varde Kommunes nye sundhedshus, når husets aktører inviterer til åbent hus lørdag den 4. december.

SUNDHED

Fremover kan borgere i Varde Kommune få taget blodprøver, behandlet fødderne og besøge sygeplejeklinikken på samme adresse.

Udover at gøre det lettere for borgerne skal det nye sundhedshus skabe et stærkt fagligt miljø, der kan tiltrække nye læger og sundhedsfagligt personale til Varde Kommune.

Alle interesserede inklusive pressen inviteres til åbent hus lørdag den 4. december klokken 10 på Søndertoften 22, 6800 Varde. Tilmelding er ikke nødvendig.

Personale fra sundhedshuset foreløbigt syv forskellige tilbud vil byde velkommen frem til klokken 13.

Følgende sundhedstilbud vil fremadrettet holde til i sundhedshuset:

• Lægerne Hjertestien
  • Kommunale sygeplejeklinikker
  • Klinik for fodterapi v/ Berit Højberg Sørensen
  • Øre-, Næse-, Halsklinikken Varde
  • Lægevagten
  • Blodprøvetagning og EKG
  • Tilbud/kurser fra Center for Sundhedsfremme

Den officielle indvielse af sundhedshuset finder sted mandag 6. december klokken 16:30.