Varde Kommune ansætter en kommunikationschef igen

Varde Kommune har ansat en ny kommunikationschef. Stillingen har ikke været besat siden 2017.

NAVNE

47-årige Steffen Kjær vender tilbage til jobbet som kommunikationschef i Varde Kommune. En stilling, der ikke har været besat siden samme Steffen Kjær forlod posten for to år siden.

Som kommunikationschef vil Steffen have hovedansvaret for at få formidlet de gode historier i kommunen til borgere, erhvervsliv og potentielle turister.

Steffen Kjær kommer senest fra en stilling som kommunikationschef for Skive College og har en baggrund som journalist.

Han tiltræder som kommunikationschef i Varde Kommune 1. november 2019.

CITAT

Kommunaldirektør i Varde Kommune, Mogens Pedersen:

”Steffen var et oplagt valg for os, da hans navn dukkede op blandt ansøgerne. Han har om nogen indsigt i, hvad det kræver at være kommunikationschef i Varde Kommune og de resultater, han leverede sidste gang, han var i jobbet, har efterladt os uden tvivl om, at han også er den rette til at besidde stillingen i denne omgang.”

”Vi har valgt at genoprette stillingen som kommunikationschef, fordi vi har nogle områder, vi ønsker at få sat mere fokus på. Blandt andet bosætning, visionen Vi i Naturen og kontakten til det lokale erhvervsliv.”

Kommende kommunikationschef i Varde Kommune, Steffen Kjær:

“Jeg ser tilbage på min tidligere ansættelse i Varde Kommune som en rigtig god tid og er derfor rigtig glad for at være tilbage i et job, hvor jeg ser et stort potentiale i at forløse det enorme engagement på tværs af kommunen.”

“Jeg synes godt, at man som kommune må prale lidt. Især når man, som Varde Kommune, har en hel del at prale af. Jeg glæder mig derfor til at skulle fortælle resten af Danmark om Varde Kommune igen.”

BLÅ BOG

Navn: Steffen Kjær

Alder: 47 år

CV:

• Kommunikationschef, Skive College (2017-19)
  • Kommunikationschef, Varde Kommune (2015-17)
  • Informationschef, Rondetunet (2013-14)
  • Freelancejournalist for bl.a. Dagbladet Børsen, Jyllands-Posten og Politiken (2002-13)