Borgermøde 29/5 om lokalplanforslag for lokalplan 16.03.L01 Jegum Ferieland

Der afholdes virtuelt borgermøde onsdag den 29. maj kl. 17.00-18.00

I forbindelse med offentliggørelsen af lokalplanforslag for lokalplan 16.03.L01 Jegum Ferieland, afholder Varde Kommune et virtuelt borgermøde onsdag den 29. maj kl. 17.00-18.00.

Deltagelse i mødet kræver ikke tilmelding.

Link til mødet bliver lagt op her på siden senest tre dage inden mødet

BEMÆRK, du kan først bruge linket et par timer før mødet afholdes. V håber meget, at du har lyst til at deltage.

Se eventuelt denne vejledning: Deltag i et Teams-møde på internettet (åbner i nyt vindue)

Mødets indhold

På mødet vil det være muligt at høre mere om processen for afgivelse af høringssvar, samt om Kommunens udarbejdelse af lokalplanforslaget. Samtidig vil det være muligt at stille spørgsmål og give udtryk for sin holdning.

Har du spørgsmål til borgermødets indhold, er du meget velkommen til at kontakte planlægger Johannes Møller Christensen på 7994 6190 eller jcht@varde.dk

Har du spørgsmål til den virtuelle deltagelse, er du meget velkommen til at kontakte Mona Hansen på 7994 7493 eller monh@varde.dk