Bliv luksusturist på Vestkysten og hjælp verdens hjemløse børn

Som en del af Danmarks Indsamling kan man fra fredag den 19. januar byde på en pakke af unikke Vestkystoplevelser.

VELGØRENHED

Varde Kommune, Vardemuseerne og Hvidbjerg Strand Feriepark har samlet en luksuriøs pakke af oplevelser for to personer ved Vestkysten til fordel for verdens hjemløse børn.

Pakken er en del af ”Danmark på auktion”, hvor kommuner over hele landet har samlet unikke oplevelser, som alle interesserede kan byde på. Auktionen indgår i Danmarks Indsamling, der bliver sendt på DR1 lørdag den 3. februar.

TUREN INKLUDERER

• Eksklusivt besøg på Årets Temamuseum i Danmark, Tirpitz, i Blåvand med frokost efterfulgt af personlig rundvisning i museets prisbelønnede udstillinger.
  • En guidet tur på Skallingen, hvor man kan opleve Vadehavet, der er på UNESCO’s Verdensarvsliste.
  • Tur til toppen af Blåvandshuk Fyr ved Danmarks vestligste punkt.
  • Overnatning i en af Europas bedste ferieparker, Hvidbjerg Strand, tæt på Vesterhavet inkl. morgenmad.
  • Middag i ferieparkens Restaurant Høfde 4 med lækkerier fra nordiske og franske traditioner.
  • Guidet naturvandring omkring den fuglerige Filsø.
  • Besøg på Nymindegab Museum, som byder på utrolige vestkystmalerier.