Ny konstitueret direktør for Plan, Kultur og Teknik i Varde Kommune

Chef for Personale, Udvikling og Kommunikation Karoline Klaksvig bliver konstitueret direktør for Plan, Kultur og Teknik i Varde Kommune.

NAVNE

Den 1. august indtræder Karoline Klaksvig som konstitueret direktør for Plan, Kultur og Teknik.

Karoline Klaksvig har de sidste to år været chef for Personale, Udvikling og Kommunikation i Varde Kommune. Inden da kom hun fra en længere karriere i Skat, hvor hun blandt andet fungerede som underdirektør for procesudvikling.

Derudover har hun arbejdet i Dansk Arbejdsgiverforening, Arbejdsskadestyrelsen og Beskæftigelsesministeriet.

Karoline Klaksvig konstitueres, fordi Thomas Jaap, nuværende direktør for Plan, Kultur og Teknik, tiltræder som kommunaldirektør i Fredericia Kommune den 1. august.

I efteråret igangsættes en ansættelsesproces, og stillingen som direktør for Plan, Kultur og Teknik forventes besat den 1. december.

Kirsten Bank Olstrøm, der i dag er afdelingsleder for HR og Udvikling, konstitueres i Karoline Klaksvigs nuværende stilling som chef for Personale, Udvikling og Kommunikation.

Citat

Mogens Pedersen, kommunaldirektør i Varde Komme:

“Karoline Klaksvigs resultater i Varde Kommune over de seneste to år kombineret med hendes erfaring og evne til at sætte sig ind i komplekst stof gør, at hun er det rette valg til at indtræde som konstitueret direktør i Plan, Kultur og Teknik.”