Bliv leverandør af hjemmehjælp på fritvalgsområdet
Hvis din virksomhed ønsker at levere personlig og/eller praktisk hjælp som fritvalgsleverandør i Varde Kommune, skal du ansøge om at blive godkendt. Som godkendt fritvalgsleverandør, kan borgere der er visiteret til personlig og praktisk hjælp i Varde Kommune, vælge dig som leverandør.
Hvad kræves der for at blive fritvalgsleverandør?
Som fritvalgsleverandør skal du:
- Stille en anfordringsgaranti på minimum 25.000 kr. (garantisummen afhænger af antallet af borgere der betjenes under kontrakten)
- Fremsende nøgletal fra de sidste 3 års regnskaber, hvis virksomheden har eksisteret så længe
- Oplyse police numre på lovpligtige forsikringer
- Oplyse om antal medarbejdere og deres uddannelse
- Underskrive databehandleraftale med Varde Kommune
- Kobles op på og dokumentere i kommunens elektroniske omsorgssystem
- I øvrigt leve op til kravene i kontrakten som du finder her:
Standardkontrakt for godkendte leverandører indenfor Varde Kommunes frit valg
Hvordan bliver du godkendt som fritvalgsleverandør?
Du skal indsende fritvalgsblanketten via Virk.dk
Fritvalgsblanketten – Virk.dk åbner i et nyt vindue
Ansøgningen vil blive gennemgået af myndigheden, og du vil herefter blive inviteret til en afklarende samtale.
Har du spørgsmål til muligheden for at blive fritvalgsleverandør, kan du kontakte Udviklingskonsulent Christina Bonde på chrb@varde.dk eller 79 94 61 32
Timepriser
Timepriserne for godkendte fritvalgsleverandører kan ses her: