Forslag til tillæg 16 til Kommuneplan 2021 og Lokalplan 05.01.L19 Parkering til Tirpitz

Dato for forslagenes vedtagelse:                14. marts 2024
Dato for offentliggørelse:                             18. marts 2024
Høringsfrist:                                                      20. maj 2024

Planforslagene

Kommuneplantillæg 16 udlægger et nyt område i kommuneplanen til rekreative formål i form af parkeringsplads ved Gl. Mælkevej i Blåvand.

Lokalplanen hedder Lokalplan 05.01.L19. Forslaget indebærer, at det fremadrettet skal være muligt at etablere en parkeringsplads med toilethus.

Miljørapport

Der er foretaget en screening af planernes indvirkning på miljøet. Ud fra screeningen har Byrådet vurderet, at planerne vil kunne få væsentlig indvirkning på miljøet. Der er derfor udarbejdet en miljørapport.

Resultatet af miljørapporten kan påklages til Planklagenævnet i forbindelse med planernes endelige vedtagelse.

Offentlig høring – Vigtige datoer

Der kan indgives høringssvar til planforslagene. For at indgå i sagen skal Varde Kommune have modtaget høringssvaret inden nedenstående høringsfrist.

Høringsfrist: Mandag d. 20. maj 2024

Alle har ret til at komme med bemærkninger. Alle skriftlige bemærkninger vil indgå i den videre behandling, og de bliver offentliggjort på Varde Kommunes hjemmeside.

Du kan sende din bemærkning til Varde Kommune på følgende måde:

• Via høringssvarformularen længere nede på denne hjemmeside
  • Med brev til:
    Plan og GIS, Varde Kommune
    Bytoften 2, 6800 Varde
    Mærk høringssvaret ”Parkering til Tirpitz”

Tak for din tilmelding!

Fejl: Der gik noget galt under tilmelding!