Udbud

Varde Kommune sender løbende arbejde, varer, tjenesteydelser, ejendomme og kommunale arealer i udbud.

Du kan følge Varde Kommunes udbud på dialogportalen Comdia (åbner i nyt vindue), hvor I kan se udbudsplanen med kommende, aktuelle og afsluttede udbud for Varde Kommune.

Du kommer direkte til de aktuelle, kommende eller afsluttede udbud via nedenstående links:

Læs mere

Har du et spørgsmål til udbud af varer og tjenesteydelser?

Pil ned ikon

Har du spørgsmål til et aktuelt eller afsluttet udbud af varer, maskiner og tjenesteydelser, vores udbudsstrategi eller lignende, så står vores indkøbschef og udbudskonsulenter til rådighed.

Du kan kontakte:

  • Lisbeth Kohls Jensen, chef for Indkøb, Forsikring og Regnskab: mail: likr@varde.dk / telefon 79 94 62 99
  • Emma Torp-Iversen, udbudskonsulent: mail: etor@varde.dk / telefon 79 94 74 55
  • Pernille Thalund, contractmanager: mail: phou@varde.dk / telefon 79 94 69 95
  • Rikke Jensen, udbudskonsulent: mail: rjeb@varde.dk / telefon 79 94 67 43
  • Sys Frostholm, udbudskonsulent: mail: syfr@varde.dk / telefon 79 94 72 67
  • Alice Rask Vinther Nielsen, controller- og E-handelskoordinator: mail: alic@varde.dk / telefon 79 94 68 59
  • Pernille Krell, indkøbskonsulent: mail: pkre@varde.dk / telefon 79 94 75 63

Har du spørgsmål til udbud på byggeri og anlægsarbejder samt til udbud af fast ejendom og kommunale arealer?

Pil ned ikon

Ejendomscentret står for udbud af bygge- og anlægsopgaver samt udbud af fast ejendom og kommunale arealer.

Har du spørgsmål til et aktuelt eller afsluttet udbud indenfor disse områder, er du velkommen til at kontakte:

  • Jakob Lorenzen, Centerchef: mail: jalz@varde.dk / telefon 79 94 60 45

Forsikringspolice vedrørende Entrepriseforsikring

Pil ned ikon

Varde Kommune har tegnet en forsikring for bygge- og anlægsarbejder, montagearbejde mv.

Vil du som leverandør til/entreprenør for Varde Kommune vide mere om, hvordan vi er forsikret, så finder du vores police, betingelser for entrepriseforsikring samt blanket til aftale om udførelse af varmt arbejde via linkene nedenfor:

Ejendomme i udbud

Pil ned ikon

Udbud af Forpagtning af ishus ”Sandkassen ” beliggende Fyrvej 63A, 6857 Blåvand

Varde Kommune udbyder hermed Forpagtning af ”Sandkassen” ishus som vedrører et ishus og et udeareal til servering.

Tildelingsprocedure

Varde Kommune vælger en ny forpagter ud fra en samlet vurdering af følgende kriterier:

  • Pris vægtes med 50%
  • Forretningsplan vægtes med 50%

Mindstepris udgør 120.000 kr. + moms. årligt.

I vægtningen af forretningsplanen vil vægtningen tage udgangspunkt i hvordan forretningsplanen matcher kommunens turismestrategi. Det skal ligeledes præciseres, at kvalitet ikke nødvendigvis er lig med det dyreste produkt. Der er der ingen krav om økologi.

Der skal i forretningsplanen tages for, hvordan forretningsplanen sikrer en økonomisk bæredygtig forretning igennem hele året. Bl.a. om det i perioder bedst kan svare sig at holde lukket.

 Varde Kommune forbeholder sig ret til at vælge frit mellem de indkomne tilbud og eventuelt forkaste dem alle.

Tilbud og forretningsplan vedr. forpagtning af ”Sandkassen” skal være Varde Kommune, Teknik og Miljø, Bytoften 2, 6800 Varde i hænde senest den 23.10.2025 kl. 12.00.

Se nærmere i vedhæftede udbudsvilkår, forpagtningsaftale og bilag.

Ved evt. spørgsmål henvises til Lasse Røndbjerg på mail: lrna@varde.dk eller tlf. 2169 9586.

Udbudsvilkår

Dispensation til udendørs servering

Forpagtningsaftale Fyrvej 63A

Tegning

tilbudsblanket

Turismestrategi-2022-2028-varde-kommune

 

Pil ned ikon