Styringsdialog med almene boligorganisationer i Varde Kommune
Vi holder hvert år styringsdialogmøder med de almene boligorganisationer.
På møderne tager vi udgangspunkt i den dokumentationspakke, som boligorganisationerne sender til os i henhold til Lov om almene boliger
Dokumentationspakken tager udgangspunkt i deres seneste regnskab, og den indeholder en række nøgletal for bl.a. udlejning, administration, henlæggelser, vedligeholdelse og beboerdemokrati.
Vi lægger referaterne på hjemmesiden, hvor du altid kan finde referaterne fra det seneste års dialogmøder.
Referater fra styringsdialogmøder i 2021
Dokumentationspakke 2021 tager udgangspunkt i boligorganisationernes regnskaber for 2020.
Du kan klikke på det referat, du gerne vil læse – og det åbner sig som en PDF i et nyt vindue
- Ansager Boligforening v/ Varde Bolig Administration – møde den 9. december 2021 (åbner i nyt vindue)
- Arbejdernes Andels-Boligforening – møde den 5. januar 2022 (åbner i nyt vindue)
- Boligforeningen Columbus – møde den 7. december 2021 (åbner i nyt vindue)
- Boligselskabet Filsø – møde den 1. december 2021 (åbner i nyt vindue)
- Boligselskabet Roustvej 2-18 af 1987 – møde den 9. december 2021 (åbner i nyt vindue)
- Skovlund Boligselskab v/ Varde Bolig Administration – møde den 9. december 2021 (åbner i nyt vindue)
- Varde Bolig Administration – møde den 9. december 2021 (åbner i nyt vindue)